Чаму судовыя выканаўцы прыходзяць па адрасе з відэарэгістратарамі

Гаджэт у пятліцы

Ва ўсіх судовых выканаўцаў у краіне на «ўзбраенні» з’явіліся зручныя ў працы гаджэты — відэарэгістратары, накшталт такiх, якія даўно ўжо ёсць у інспектараў ДАІ ці кантралёраў грамадскага транспарту. Раней фота-, відэафіксацыю судовыя выканаўцы вялі з дапамогай рабочых мабільных тэлефонаў, што было вельмі нязручна. Бо падчас працы ў гэтых спецыялістаў рукі павінны быць свабодныя, каб афармляць дакументы. Зараз жа відэарэгістратар строга i аб’ектыўна фіксуе ўсё, што адбываецца навокал.

Відэарэгістратары дазволяць судовым выканаўцам выключыць спрэчныя пытанні падчас іх працы

— Персанальны відэарэгістратар прызначаны для нашэння на элементах форменнай вопраткі і можа выкарыстоўвацца пры выканаўчых дзеяннях, а таксама ў іншых выпадках, абумоўленых службовай неабходнасцю, — так тлумачыць прэс-сакратар Міністэрства юстыцыі Вольга Шалкова. — Запісы з відэарэгістратараў па выніку дня судовыя выканаўцы захоўваюць на рабочых камп’ютарах.

На парозе кватэры даўжніка судовыя выканаўцы ўключаюць гаджэт, загадзя папярэдзіўшы сваіх візаві аб тым, што падчас работы будзе  весцiся запіс. Прылада «засцеражэ» ўсе бакі ад магчымых спрэчных сітуацый падчас арышту маёмасці або высялення даўжніка. Скажам, калі ісцец палічыць, што судовы выканаўца бяздзейнічаў — напрыклад, зусім не наведваў таго ці апісаў не ўсю маёмасць, — тады яму змогуць даказаць памылку.

— Пры дапамозе відэарэгістратараў мы спадзяёмся скараціць колькасць скаргаў ад бакоў выканаўчай вытворчасці на дзеянні судовых выканаўцаў, — працягвае Вольга Шалкова.

Калі ж спрэчная сітуацыя ўсё ж наспела, у такім выпадку запісаную інфармацыю бакам выканаўчага вядзення могуць прадастаўляць для яе прагляду ў прысутнасці судовага выканаўцы, але на падставе пісьмовай заявы. Капіраваць відэа нельга. Разам з тым матэрыялы можна будзе далучаць да выканаўчай вытворчасці.

Дарэчы, з сярэдзіны ліпеня Міністэрства юстыцыі адкрыла даведачна-інфармацыйную службу «Кантакт-цэнтр сістэмы органаў прымусовага выканання», якая пакуль працуе ў тэставым рэжыме. За паўтара месяца ў кантакт-цэнтр паступіла 630 званкоў. Большасць пытанняў грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб была даведачна-інфармацыйнага і тлумачальнага характару. Часцей за ўсё яны датычацца парадку распачынання спраў, прадастаўлення звестак аб выканаўчых працэсах, распачатых у дачыненні да даўжнікоў. Грамадзяне часта ўдакладняюць час працы, графік асабістага прыёму, кантактныя даныя судовых выканаўцаў, інфармацыю аб наяўнасці запазычанасці ў рамках распачатых выканаўчых вытворчасцей, парадак яе пагашэння.

ikras@sb.by
Полная перепечатка текста и фотографий запрещена. Частичное цитирование разрешено при наличии гиперссылки.
Заметили ошибку? Пожалуйста, выделите её и нажмите Ctrl+Enter